2020. június 18., csütörtök

ma éjszaka

2017. március 8.


Ma éjszaka magammal vitatkoztam és harcoltam. Mindenféle durva csínyeket találtam ki, és vittem véghez, de magamon. Ugyan egy másik valaki állt velem szemben, de - az is én voltam. Küzdöttünk erősen, miközben érződött: ott a vágy egymásban a másik iránt. Ott a vágy egy végső, mindent elsöprő összeolvadásra, egy egybekelésre. De csak a szivatás ment, és nevettünk, kacagtunk a másikon.
Aztán fordult a kocka.
Egyszer csak egymás mellett találtuk magunkat.
És éreztem, olthatatlanul, mélységesen, véglegesen beleszerettem abba a másikba. Abba, aki én vagyok.
Összeolvadtam önnön magammal.
Közössé váltam azzal, aki vagyok.
Ez a szerelem mély, örök, és áradó arany-méz ízű, langymeleg érzet.
Önmagam iránt.
Az álom éppoly valóságos, mint ahogy ezt most írom.
Valóság hát, hogy megleltem önmagam, és újra egyesült az emberi és az isteni, a szellem, a test és tudat.


Összes naplóbejegyzés: egy mester naplója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése