2020. szeptember 27., vasárnap

éjszaka indultam el

 

éjszaka indultam el

a város fényben suhant

és lassan elmaradt

mögöttem

míg az utolsó lámpa

is kialudt

a visszapillantó tükörben

a suhanás maradt velem

és átölelt az út zaja

ahogy szürkén és tompán

surrogott alattam

 

csillagok távoli fénye

zuhant retinámra

messzi galaxisok

évmilliárdja

ki tudja merre

és miért

megyünk

a sötétben nincs

ki fogja a kezünk

 

megálltam csak egy

percre csupán

megszagolni

e csillagok sorát

a fekete égen ott

ragyogott mind

szerelmes varangy

tán nekik csücsörít

éles hangú madár

bokrok mélyén

rámrivallt

mentem hát tovább

merre utam tart

 

még most is kisér

a végtelen hona

legyen akár nappal

vagy akár éjszaka

ott

valahol

a semmiben

ott vár rám

mindig

az igazi haza

 

 

Kalocsa, 2016. április 30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése